ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ Η ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΒΟΥΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΘΕΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟΝ ΙΝΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ. ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΓΚΑΝΤΑΡΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΔΑ ΣΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΈΛΛΗΝΑ ΘΕΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΟΙΒΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΦΩΤΕΙΝΟΣ.
ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΜΩΝ©